3 maja 2016

Sklep Lodofanaticas

Rok temu odbywały się targi książek w Warszawie. Na stoisku wydawnictwa Rebis można było otrzymać torbę promującą książkę naszej idolki. Niestety, do Warszawy mam ponad 300 km i nie mogłam się pojawić. Z pomocą przyszedł mi sklep Ewy, którą na pewno znacie między innymi ze strony na facebooku Lodovica Comello Polska.
Ewa jakiś dłuższy czas temu założyła sklep na facebooku, na którym kupicie wszystko co jest związane z Lodo z autografem lub bez. Ja zdecydowałam zakupić torbę, już nigdzie indziej do dostania, o której pisałam wcześniej. Kosztowała 20 zł. Wszystkie rzeczy moim zdaniem są bardzo tanie. W tym momencie możecie kupić książkę z autografem za jedyne 40 zł! Do niedawna był nawet dostępny świecący motylek z koncertu. Ja takiego posiadam, ale inaczej na pewno bym się na niego zdecydowała. Jedyny problem dla niektórych osób może sprawić sposób zapłaty. Płacimy przelewem przed wysłaniem przesyłki. Przy odbiorze od kuriera należy przygotować jeszcze drobne monety dla poczty za paczkę. W zależności od wagi. Ja zapłaciłam ok. 12 zł. Torba "przyszła" po 5 dniach. Była szczelnie zapakowana. Nie miała na sobie oznak używania jej wcześniej.Nowiutka, czysta, śliczna i pachnąca. Cud, miód i malina! Ja, jak najbardziej polecam!
CO KUPIŁAM? - torba z targów książek
CENA - 20 zł. + 12 zł. (przesyłka)
CZAS OCZEKIWANIA - 5 dni
JAKOŚĆ - bardzo dobra
MOJA OCENA - 5/5
UDOSTĘPNIJ TEN POST

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.