1 lutego 2016

Bądź jak Lodo

Moje ulubione zdjęcie z koncertu! Lodo trzyma dwa serduszka - większe (Oli) i mniejsze. Piękne wspomnienia... Ale  nie o tym post! Czy tylko ja jestem tak zwariowana, że mam czasami ochotę kupić całą szafę Lodo? Uwielbiam jej styl! Niestety, nie wszystko co nosi jest tanie. Dzisiaj przedstawię wam gdzie kupić oryginalne rzeczy, które nosi Dudu. Każdy znajdzie coś dla siebie.

Lodovica uwielbia do swoich stylizacji dobierać różne dodatki. Tym również stał się komplet od Calvin`a Klein`a widoczny na zdjęciu poniżej. Nie są to tanie rzeczy, cena zegarka wynosi 290 € a naszyjnik 170 €, co w przeliczeniu daje około 2000 zł.. Zestaw prezentuje się wyśmienicie. Z chęcią bym sobie go kupiła. Świetnie wygląda połączenie srebra i złota.
W Madrycie Lodo miała na sobie biało sweterek z czarnym napisem "gaelle" i z wielką jedynką. Wygląda na bardzo ciepły, więc doskonale sprawdzi się na obecnie panującą zimę. Dodatkowo jest teraz na promocji także można skorzystać i mieć unikalny sweter taki sam jak motylek!
I na koniec... Pamiętacie czapkę, jaką miała na sobie Lodo w Polsce? Mi zapadła w pamięci, więc postanowiłam ją poszukać. Dodatkowo jest możliwość dostawy do Polski! Jak wiadomo czapki nie każdemu pasują, ale przecież już wiemy, że Dudu bardzo je lubi i wygląda w nich fantastycznie. 
To już koniec tego posta. Jak wam się podobał? Chcecie więcej z tej serii?
UDOSTĘPNIJ TEN POST

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.