24 października 2015

"Lodovica Comello | "Włochy mają talent? Jestem w szoku!"

Lodovica Comello: "Włochy mają talent? Jestem w szoku! "(Od piątku, 18 września 2015) Lodovica Comello to nowa prowadząca Włoskiego Mam Talent. Oto jej wrażenia: "skontaktowali się wczesnym latem, w czerwcu. I od razu miałam, spadek szcęki. Byłam w szoku, bardzo szczęśliwa, nie spodziewałam się. Potem powoli zaczęłam zdawać sobie sprawę. Teraz jestem tutaj, ogłoszenie zostało dokonane. Zaczynam pracować bardzo szybko, jestem szczęśliwa i dumna z bycia częścią tego zespołu, "ponowna wypowiedź: "Ja jestem nowicjuszem - powiedziała na konferencji - Osobą, która zawsze następuje z przyjemnością jest Michelle Hunziker: zawsze deprecjacyjna, pewna siebie, zabawna. Jeśli chcesz poznać taką  kobietę, to ona nią jest. Jest wesoła we wszystkim. Ona jest w moim typie. "
 Zdjęcia z ostatnich castingów w Rzymie:
UDOSTĘPNIJ TEN POST

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.